Monday, December 19, 2005

世貿一周回顧

查實亂只得一個,就係香港正苦, 呢班友有自唔在, (手羅) 苦來辛, 你話佢地
係唔係白痴.
今次要 講的有幾班人
1. 警察高層
2. 前線警務人員
3. 唐司長同曾局長
4. 韓國及其他各國的示威者
5. 本地市民
6. 本地媒體
7. 外地媒體
8. 本地八掛人士

先講呢班低能力高層, 你地夠料就來捉我只係落order 做野, 知唔知你班細辛苦架? 仲o係記者會吹水, 話拘捕左 900人o係老告, 佢地就o係老告開party, 之後又傳出又話打佢地, 又話用廿人圍佢一
丁友.... 香港的警察高層越來越似幾廿年前的封閉國家警察。仲要講大話, 香港有呢d 人管理( 唔係管治) 真係可悲.

而前線的警務人員, 你地未放過催淚彈, 唔知應該點先放, 我唔怪你, 不過係唔係一定要係 order 就接呢, 你對住果班係手無寸鐵的平民, 雖然後來佢地好pro 咁拆鐵馬, 但係係邊個用暴力先架呢, 你地老細都話你地係用暴力, 唔係武力, 咁就知佢點想法啦. 唔信可以睇返各大電子傳媒的 17/12/2005 的press conf, 直播. 我都知你地可憐, 又要ot, 又要俾人鬧, 有d 仲俾人打添, 不過你地都好刻制, 好野, 但係拉左班人之後就發官威.. 呢樣要改.

兩位問責官員, 你地有冇檢討今次係成功定係失敗, 香港有乜好處?

對於示威者, 我覺得佢地真係好 pro, 好有組織, 亦好勁. 繼續努力呀, 我支持你地.

本地市民, 唔八的一班, 你地要學野勒, 人地係咁樣示威架. 對於你地的不便, 尢以跑馬地一班豪宅住戶, 我俾一個字你地, 「抵」你地班有錢人

本地媒體方面, 會唔會過份報道呢次的示威呢? 仲有好多題都係帶有主觀性的字, 要改.

外地媒體方面, 你地見到我地香港人全民都係記者, 全部人都影相, 知我地勁下呢.不過你地的報道真係好正, 好pro, 可以用來偷師先得.

最後就係本地的八婆八公, 你地做緊d乜呀大哥大姐, 真係公民記者?阻住人地記者同示威者做野架.

好. 寫住咁多先, 睇埋聽日報紙再講.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home