Wednesday, November 16, 2005

推銷員之死

孤獨的推銷員已經變成呀茂(佢最新的玩意是整麵包), 不過世上仲有募數咁多個推銷員, 以下係阻截電話推銷員的方法之數, 大家可以得啖笑, 亦可以試o下用

「喂?」
「你好先生,我叫 xx 是 Sunday打來,先生你是否 9xxx-> xxxx 的機主?」
「係。點?」
「無,我想同你介紹一個最新的優惠計劃,月費加 $30 就可以發一百個短訊……(下刪字若干),你有 沒有興趣join?」
「哦。 對不起,沒有。」
「為什麼呀﹖ 才三毛錢一個,比你現在的便宜很多> 呢!」
「對不起,真的不需要。」
「真的是個好優惠,能給你省錢呢! 為什麼不要 呀﹖」
「 為什麼﹖ 因為我有錢。」
「 …… 」

三秒後電話掛斷。(到現在依然為一句 "我有錢" 而> 感到興奮。)

「喂?」
「你好先生,我叫 xx 是 Smartone打來,先生你是否9xxx-> xxxx 的機主?」
「唔係」
「 …… 」
呆左3 秒
「咁請問你係咪長期使用9xxx-xxxx 呢?」
「唔係」( 講大話)
「 …… 」
又呆3 秒

「咁好丫唔該晒」

Buffet Club 打來.賣咩10幾間酒店食餐membership...

「你好先生,我地有Buffet Club個promotion..以后你去走 店食飯... 係member..全部半價...」「我唔出街食飯的」
「唔係喎,如果你同朋友去食反 ..用一次依個 service..已經底返..」
「我沒有朋友的」
「 …… 」
Dead air 左一 陣 ...
「哦咁好呀唔該你...」

「喂。」
「先生你好,我叫 xxx 係 abc(某推銷公司)打來, 先生請問你係咪9xxx-xxxx 既機主?」「係。」
「我想同你介紹一個最新的優惠計劃,唔駛錢就可以享用某某優惠三個月……(下刪數百字),你有 冇興趣參加?」
「哦? 對唔住,冇。」
「唔係喎!唔駛錢喎!點解唔要?」
「對唔住,我真係冇需要。」
「真係唔駛錢喎,不如你試o下先o丫!」
唔駛錢我就要用,你當我乞衣o丫?!」
「 …… 」

電話即時掛斷

最後, 咁多位好友、同行、PR、Marketing 如果打手機俾我,記得要有來電顯示,唔係的話, 我係唔會接電話,或者先打1357 再打俾我啦, 乜話, 冇我電話? 咁你留低你果電話俾我, 我會覆你架勒。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home