Tuesday, November 08, 2005

收到的禮物


其實我係一個童軍
唔係 Boy Scout, 香港只得Scout, Venture Scout, Rover Scout, Cub Scout, Scouter, 就係冇 Boy Scout, 呢個係美國或者台灣或者更多其他地方的名字, 香港冇用過。
話說上個月係JOTI/ JOTA Jamboree on the Internet/ Air, 香港中文名係國際電訊/ 網絡日,通常完左之後都會收到聯絡個的網友, 或者係 ham 友的小禮物, 有布章或者係 val card 等等, 今年係我第8次參加JOTI, 最先收到的係台灣好友點兄 (Porint) 的一個布章, 在此多謝點大哥.
其實我年中都答應唔少童軍兄弟送布章或者其他野, 不過實在太少時間, 連正常旅團聚會都少去. 所以今年我連本地的布章都冇..... 點兄, 不能回你一個, 真的對不起呢. 亦在此對其他收不到我的布章或 val card 的網友說聲 Sorry !

0 Comments:

Post a Comment

<< Home